REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

W poniższym regulaminie zawarte zostały informacje o sposobie złożenia zamówienia prowadzącego do zawarcia umowy, szczegółach dotyczących realizacji zawartej umowy, formach dostawy i płatności, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym usług świadczonych drogą elektroniczną dostępnych na stronie internetowej pod adresem https://szczuplejemy.pl

Właścicielem sklepu szczuplejemy.pl jest firma MAP-PRESS s.c. Małgorzata Nadrowska-Kuśmierek i Artur Kuśmierek, z siedzibą w Zielonce /86-005 Białe Błota/, przy ulicy Dzięciołowej 2, posługującą się numerem REGON 091569539, będącą płatnikiem VAT /numer NIP 554-21-24-439/.

Informacje dostępne na stronie Sklepu i tym Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ale zaproszenie do zawarcia umowy.

W razie jakichkolwiek uwag, pytań, wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: kontakt@szczuplejemy.pl

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące definicje:
  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
  2. Konsument – osoba fizyczna, zawierająca z Usługodawcą umowę sprzedaży niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; Konsument jest również Kupującym,
  3. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem szczuplejemy.pl/regulamin-sklepu
  4. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem: https://szczuplejemy.pl
  5. Usługodawca – Małgorzata Nadrowska-Kuśmierek – Szczuplejemy.pl
  6. Formularz zamówienia – formularz służący do złożenia zamówienia na Treści i Usługi cyfrowe oraz Usługi świadczone drogą elektroniczną. Uzupełnienie formularza wymaga dodania wybranych Treści, Usług cyfrowych lub Usług świadczonych drogą elektroniczną do Koszyka, wybrania sposobu płatności oraz uzupełnienia danych Kupującego niezbędnych do zakupu.
  7. Konsultacja – usługa umożliwiająca Klientowi uzyskanie porady żywieniowej. Usługa jest świadczona drogą elektroniczną, za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, poprzez komunikator internetowy.
  8. Produkt cyfrowy- Produkt w wersji wyłącznie elektronicznej, co do którego ma zastosowanie wyjątek od prawa odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
  9. Treść cyfrowa – to dane wytworzone i dostarczane w postaci cyfrowej.
  10. Usługa cyfrowa – to usługa pozwalająca na wytwarzanie, przetwarzanie i przechowywanie danych lub dostęp do danych w postaci cyfrowej lub usługa pozwalającą na wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi.
  1. Za pośrednictwem Sklepu, Usługodawca zapewnia Klientowi możliwość zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych, świadczenia usług z zakresu planowania żywieniowego oraz suplementacji, współpracy online, a także innych produktów opisanych na stronach Sklepu.
  2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Usługodawcy i Klientów.
  3. Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu przed zawarciem umowy. Jeżeli Klient nie akceptuje jego postanowień, nie powinien dokonywać zakupów w Sklepie. Zawarcie Umowy z Usługodawcą oznacza, że Klient zapoznał się z treścią Regulaminu i związany jest z jego postanowieniami.
  4. Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Klienta. Wystarczające są:
    a) Dostęp do Internetu,
    b) Standardowy system operacyjny,
    c) Standardowa przeglądarka internetowa,
    d) Posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  5. Klient nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
  6. Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
  7. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
  1. Za pośrednictwem Sklepu, Usługodawca świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
  2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Usługodawcę jest umożliwienie Klientowi złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia z Usługodawcą umowy. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta w Sklepie.
  3. Jeżeli Klient zdecyduje się zapisać do newslettera, Usługodawca świadczy również na rzecz Klienta usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu Klientowi wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, promocjach, produktach Usługodawcy. Zapis do newslettera odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zapisu do newslettera lub poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie składania zamówienia. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w przycisk służący do rezygnacji widoczny w każdej wiadomości przesyłanej w ramach newslettera lub przesyłając stosowne żądanie do Usługodawcy.
  4. Usługi świadczone są, drogą elektroniczną na rzecz Klienta, nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu.
  5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  6. Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Klient powinien poinformować Usługodawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu
  7. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail kontak@szczuplejemy.pl. W reklamacji Klient powinien określić imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Usługodawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
  1. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia po uprzednim dodaniu do koszyka interesujących Kupującego produktów. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia następuje również wybór sposobu dostawy zamówionych produktów oraz wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Kupujący może skontaktować się z Usługodawcą.
  2. Proces składania zamówienia kończy kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie. Klient zostanie przekierowany do bramki płatności paynow, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Klient zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę pomiędzy Klientem a Usługodawcą uważa się za zawartą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Klientowi na adres e-mail podany w formularzu zamówienia. Kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie stanowi oświadczenie woli Kupującego prowadzące do zawarcia z Usługodawcą umowy sprzedaży.
  3. W zależności od przedmiotu zamówienia między Kupującym a Usługodawcą może zostać zawarta Umowa określonego rodzaju:
    a) W przypadku produktów elektronicznych – umowa o dostarczenie treści cyfrowych
    b) W przypadku konsultacji – umowa o świadczeniu usług
  4. W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Usługodawcy co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Usługodawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Usługodawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Usługodawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
  5. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Usługodawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 4 powyżej.
  1. Treści i Usługi cyfrowe oferowane na stronie Sklepu dotyczą treści edukacyjnych związanych z żywieniem, zdrową dietą, dietoprofilaktyką i dietoterapią. W ramach Umowy zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu Usługodawca udostępnia Klientowi Treści cyfrowe i/lub Usługi cyfrowe zgodnie z Zamówieniem Klienta
  2. Realizacja zamówienia następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu zamówienia, wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu elektronicznego.
  3. Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa w ust. 2 powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Klientowi.
  4. Wszystkie Usługi i Treści cyfrowe prezentowane są na stronie Sklepu. Dostęp do zawartości Zamówienia zostanie przyznany Klientowi niezwłocznie po zawarciu Umowy (zazwyczaj po wniesieniu przez Klienta na rzecz Usługodawcy opłaty odpowiadającej Cenie wybranej Treści lub Usługi cyfrowej) o ile inaczej nie wskazano w opisie Treści lub Usługi cyfrowej.
  5. W odniesieniu do produktów elektronicznych nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrotu produktu.
  1. Konsultacje online stanowią Usługę świadczoną drogą elektroniczną w rozumieniu art. 38 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. W ramach Umowy zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu Usługodawca dostarcza Klientowi usługę w postaci zakupionych konsultacji online.
  3. Klient dokonuje zakupu konsultacji online poprzez złożenie Zamówienia w Sklepie lub telefoniczną rezerwację terminu spotkania.
  4. Kupujący wpłaca kwotę widoczną w sklepie na stronie internetowej www.szczuplejemy.pl za pomocą bramki płatności najpóźniej 7 dni przed umówionym terminem.
  5. Zakupiona przez Klienta konsultacja online odbędzie się po uprzednim uzgodnieniu terminu z Klientem.
  6. Brak kontaktu Klienta w terminie umówionej konsultacji online skutkuje brakiem zwrotu opłaty oraz uznaje się, iż usługa została wykonana w całości.
  7. Istnieje możliwość przesunięcia terminu konsultacji online na inny dogodny dla obydwu stron termin. Chęć przesunięcia terminu wizyty należy zgłosić najpóźniej 24 godziny przed ustalonym terminem konsultacji online.
  8. Przekroczenie tego terminu skutkuje brakiem zwrotu opłaty za konsultację online. oraz uznaje się, iż usługa została wykonana w całości.
  9. Spóźnienie się na konsultację online powoduje, że nie wszystkie jej elementy mogą być spełnione. Dwukrotne spóźnienie na konsultację online może skutkować zerwaniem współpracy.
  10. Klient, wyrażając zgodę na wykonanie w pełni usługi przed upływem terminu odstąpienia od umowy, utraci w ten sposób prawo do odstąpienia od umowy.
  11. Klient otrzymuje na podany w ankiecie adres mailowy link do spotkania lub do wykonania usługi konsultacji online, (poza opisanymi w niniejszym Regulaminie Wymaganiami Technicznymi, konieczny jest dostęp do komunikatora internetowego Skype lub WhatsApp w aktualnej wersji) oraz podsumowanie konsultacji w formie dokumentu pdf/word.
  12. Klient jest świadomy, że usługi świadczone przez Usługodawcę nie dają gwarancji uzyskania założonych i oczekiwanych przez Klienta skutków.
  13. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wszystkie skutki wynikające z nieodpowiedniego stosowania przygotowanego planu żywieniowego i suplementacji.
  14. Klient jest świadomy, że niestosowanie się przez niego lub wybiórcze stosowanie się do uzyskanych zaleceń może przynieść negatywny skutek pod kątem stanu zdrowia, a nawet życia.
  15. Klient jest również świadomy, że zatajanie informacji bądź podanie nieprawdziwych informacji na temat jego stanu zdrowia, stylu życia, przyjmowanych leków czy suplementów może negatywnie wpłynąć na stan zdrowia. Usługodawca nie ponosi za to odpowiedzialności.
  16. Ryzyko wystąpienia efektów ubocznych jest znikome, jednak Usługodawca nie jest w stanie przewidzieć wszystkich możliwych przeciwwskazań przy stosowaniu danej suplementacji i sposobu żywienia, dlatego Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za negatywne skutki ich stosowania.
  17. Wszystkie informacje, które Usługodawca uzyskuje w czasie świadczenia Usług dla Klienta, objęte są tajemnicą bezterminowo i nie są przekazywane osobom trzecim.
  18. Warunkiem przystąpienia do współpracy z Usługodawcą jest zaakceptowanie Regulaminu.
Mastercard
  1. Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Klientowi na etapie składania zamówienia.
  2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.
  3. Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
  4. Płatności na konto bankowe nr: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
  5. W przypadku planu dietetycznego, zostanie on dostarczony po wypełnieniu “Formularza informacyjnego”, który wypełnia Klient.
  6. Dieta zostanie wysyłana Klientowi do 14 dni od otrzymania pełnej wpłaty, od konsultacji lub od odesłania kwestionariusza żywieniowego (brany pod uwagę jest termin ostatniego spełnionego warunku).
  7. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  1. Klient zobowiązany jest do przestrzegania warunków niniejszej licencji w zakresie treści dostępnych w ramach Sklepu oraz poszczególnych Treści i Usług cyfrowych.
  2. Klient ma prawo korzystać z Treści lub Usługi cyfrowej wyłącznie na własny użytek o ile inaczej nie wskazano w opisie Produktu.
  3. Zabrania się Klientowi udostępniać Treści cyfrowych.
  4. Dostępne w ramach Sklepu Treści i Usługi cyfrowe nie mogą być przedmiotem rozporządzenia przez Klienta (w szczególności odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej).
  5. Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa w ust. 1 powyżej, może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
  1. Jeśli w toku zakupu Konsument wraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu Treści lub Usługi cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, traci on prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Usługodawcą.
  2. Jeżeli umowa dotyczy świadczenia Usług Elektronicznych, a Usługodawca wykonał w pełni Usługę Elektroniczną za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia traci prawo do odstąpienia, wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwać
  3. Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy. Z wyjątkiem ustępu 1 i 2.
  4. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn, o ile zostały spełnione warunki przewidziane w ust. 1 lub w ust 2. Działalnie Sklepu opiera się na dostarczaniu Klientowi Treści lub Usług cyfrowych. W związku z tym rozpoczęcie korzystania z Treści lub Usługi cyfrowej przed upływem 14 dni od dnia dokonania zakupu powoduje utratę prawa odstąpienia od Umowy.
  5. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje również, w odniesieniu do produktów przygotowywanych na specjalne zamówienie Konsumenta oraz według osobistych preferencji.
  6. Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest doręczenie Klientowi wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do treści cyfrowych.
  7. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
  8. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia
    od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  9. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności.
  10. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
  11. Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
  1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli Produkt jest niezgodny z umową. Szczegóły dotyczące niezgodności Usługi lub Treści cyfrowej z umową regulują przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w odniesieniu do Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
  2. W przypadku stwierdzenia niezgodności Treści lub Usługi cyfrowej z Umową Klient powinien skontaktować się z Usługodawcą (na adres e-mail podany na początku Regulaminu lub listownie), określając jednocześnie swoje roszczenie związane z niezgodnością Treści lub Usługi cyfrowej z Umową.
  3. Jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Umową Konsument może żądać doprowadzenia do zgodności z Umową.
  4. Usługodawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.
  5. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Treści lub Usługi cyfrowej z umową oraz wartość Treści lub Usługi cyfrowej zgodnych z Umową.
  6. Usługodawca doprowadza Treść lub Usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym terminie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niezgodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Usługodawca.
  7. Jeżeli Treść lub Usługa cyfrowa są niezgodny z Umową, Konsument może złożyć´ oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
    a) Doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów zgodnie z punktem 4 i 5;
    b) Usługodawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową zgodnie z puntem 6;
    c) Brak zgodności z Umową występuje nadal, mimo, że Usługodawca próbował doprowadzić Treść cyfrową lub Usługę cyfrową do zgodności z Umową;
    d) Z oświadczenia Usługodawcy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niegodności dla Konsumenta.
  8. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni.
  9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje związane z podaniem przez Klienta niepełnych lub błędnych informacji o stanie zdrowia, zatajenia istotnych faktów, bądź nieprzedstawienia wszystkich wymaganych dokumentów, a także wyników badań czy też niestosowanie zaleceń podczas konsultacji żywieniowej.
  10. Konsultacja nie stanowi udzielenia pomocy, porady lub opinii lekarskiej, ani orzeczenia o stanie zdrowia w rozumieniu Ustawy o Zawodzie Lekarza. Konsultacja nie stanowi także działalności leczniczej ani świadczenia zdrowotnego w rozumieniu art. 3 ust. 1 Ustawy o Działalności Leczniczej. Konsultacja ma charakter informacyjny i edukacyjny oraz ma na celu promocję zdrowego stylu życia.
  11. Konsultacja żywieniowa nie zastępuje bezpośredniej wizyty u lekarza. Jeżeli istnieją wątpliwości co do stanu zdrowia oraz ewentualnych przeciwwskazań do stosowania zaleceń, na którymkolwiek z etapów, należy zasięgnąć opinii lekarza. Zaleca się, aby przed przystąpieniem do jakiejkolwiek aktywności ruchowej oraz przed zastosowaniem jakiegokolwiek programu żywieniowego, zasięgnąć porady lekarza. Dieta i suplementacja mają na celu wspomaganie procesu leczniczego czy też naukę/propagowanie zdrowego stylu życia, nie mogą zastąpić Klientowi konsultacji u lekarza specjalisty czy leków.
  1. Usługodawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi Umowami na drodze postępowania polubownego, mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Usługodawcę będą rozstrzygane przez sądy powszechne, a prawem właściwym jest prawo polskie.
  3. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    a) https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow
    b) https://uokik.gov.pl/kontakt
    d) https://polubowne.uokik.gov.pl
  4. Istnieje również możliwość skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), która dostępna jest pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Usługodawcę jako administratora danych osobowych.
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu, korzystania z określonych Usług Elektronicznych, zawarcia Umowy.
  3. Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce Prywatność na stronie internetowej Sklepu.
  1. Regulamin oraz załączniki do Regulaminu stanowią wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 § 1 Ustawy kodeks cywilny.
  2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej Umowy o Świadczenie Usług następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
  3. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień zawieranej Umowy następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia.
  4. Dowód dokonania zakupu przez Klienta Sklepu zostanie przekazany za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  5. Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów na stronie internetowej Sklepu.
  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  7. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  9. Usługodawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego na podstawie umów zawartych przed zmianą Regulaminu.
  10. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 01.08.2024 r.